Måndag,tisdag

Full rulle bägge dagarna.
Igår måndag var jag ju i Göteborg hela eftermiddagen.
Östra sjukhuset och mellandags rean.
6 timmar i Gbg enkelt
I övrigt är jag är ute på "hal is", så att säga.
Det är glashalt på vår lilla väg.Där saltas det sannerligen inte,
Det är betydligt lättare o säkrare att åka bil i blixthalka.
I hate it,men gud vilken motion jag får genom att klättra
på vägkanterna. Man blir ju värsta apan. 1 timmes hård
konditionsträning varje dag,och så 30 minuters ben o magmuskel träning på kvällen.
Tufft program.Känner mig en aning speedad.
Tur att jag är som en Piggelin.
Fast det är väl kanske därför.
Hönan eller ägget typ.
Måste bara vara medveten om att jag är speedad.
Vet så väl vad motsatsen är.
Usch o fy.


Postat av: gladmymlan

hur gick det på sjukhuset då? får man fråga hur det går för din man? och ta det FÖRSIKTIGT i ditt motionerande så du inte går o bryter nåt!! storkram te dej! (och liten kaffeskål, kokar kaffe här för fullt:)

2009-12-30 @ 17:06:57
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: