Julstämning

Lite julstämning har allt infunnit sig trots snöbrist.
Tänk att det snöar runt om i hela Sverige,men inte
här i Ryk inte.
Idag var jag iväg och klippte klona på bägge hundarna.
Jag skyndade iväg då jag hört på radion att det var
ett snöoväder på väg men ännu har jag inte sett en enda
flinga här. Själv skulle jag uppskatta lite mer snö,men jag
får ta det som det är.
Henrik som skottar för oss,han ville inte ha snö idag,sa han.
Han orkade inte med att skotta idag.
Han ville mycket hellre åka med familjen
och julhandla. Jag förstår honom.
Här i huset fick vi oss lite julstämning till livs då Emelina var
på besök och hjälpte mig med julklappsinslagningen.



Postat av: Margareta

En riktigt GOD JUL och GOTT NYTT ÅR

önskar jag er både två o fyrbenta !!

Kram Maggan o vovvarna

2009-12-22 @ 19:50:04
Postat av: gladmymlan

en god jul önskar jag dej kära Mette! och vill du så ta med ett släp o kom o hämta lite snö, här finns i mängder trots att vi bor i småland...jag hatar snö men så här vid jul är det väl ok...

GOD JUL PÅ DEJ!!

2009-12-23 @ 10:02:48




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: