Isgata

Igår kväll slog vädret om.
Vi 7 tiden kom lite snö som övergick till,regn,så klart.
Idag har solen inte varit framme.
Efter regnet var vägen glashal. Det var ju fortfarande kallt
på vägbanan så följden blev ju isgata.
Därför valde jag att gå i skogen idag.
Där var det inte halt.

Nu är det bara tre deltagare kvar i Idol.Calle,Erik och Tove.
Vem tror du åker ut idag?
Calle tror jag.

Totte kom inte idag för en av barnen var hemma från skolan,
och du behöver han ju inte komma hit,utan kan vara kvar hemma.
Våra hundar var lite trötta idag efter gårdagen.


Postat av: emelina :)!

jag såg din kommentar på min blogg.

klart vi måste fixa din blogg lite också,

tack vare sidan du tipsade mig om så börjar jag kunna detta nu (:

jag saknar dig mormor!

loveyou<3<3<3

2009-12-10 @ 22:04:23
URL: http://emelinnna.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: