Helnöjd

Är helnöjd med dagen. Tyvärr kunde inte Anna,min svärdotter,följa med.
Stackarn låg hemma och var sjuk. Feber och ont i hela kroppen.
Hon ville inte smitta ner maken. Han är sjuk som det är.
Men de övriga kom så vi blev 11 människor och 4 hundar.
Quinny kom lagom till middagen och hon blev kvar några timmar.
Att ingen saknar henne??????????

Först käkade vi middag. Sedan gick Patrik ner i källaren och klädde
om till tomte. Även idag skrattade jag så jag fick ont i magen. Patrik
skulle bli skådespelare Han är bara såååååå himla rolig.

Efter att småflickorna öppnat sina julklappar och ätit godis och chips
och vi vuxna druckit kaffe,så gick Elvira,Noah,Emelina och jag ut i
växthuset. Noah eldade lite och Elvira,Emelina och jag lekte i växthuset
Hur kul som helst.

Nu har samtliga åkt hem och jag har diskat och tvättat så nu är jag
faktiskt en aning mör,så att säga. Jag kommer nog att sova gott i natt.
Det får bli tidig sänggång för mig.
I morgon skall jag till Östra sjukhuset.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: