Annandag jul

Du vet väl om den där texten när en man ser sitt liv tillbaka som en promenad på stranden i sanden finns två par fotspår, men i dom stunder det varit tyngst, var det bara ett par fotspår.
min gud varför övergav du mej i dom svåraste stunderna, när det var som jobbigast frågar mannen..
och gud svarar
min son, de stunder som var svåra, när du bara ser ett par fotspår...
-det var då jag bar dej.... Den texten lugnar mej när det känns jobbigt. Han är med dej. även om du haft din beskärda del av smärta och otäcka sjukdomar.. ( Den här texten skickade Anna mig på julafonen och den skall jag ta med mig i livet).Tack snälla Anna. Du är en härlig maänniska som jag är glad för att jag lärt känna genom cyberspace. <3
Anna hittar du under Nya Gladmymlan Kika in i hennes blogg.


Postat av: anna

lilla Goa mette! bare så du vet så är det jag som ska vara glad för jag träffat dej! tänk vad bloggar kan vara bra ibland!!

hoppas du reder dej, förstår att det är mkt för dej och mer än ord kan man ju inte skicka via nätet:-(

det är det trista med internet, tack för du finns och pussa dina fina vovvar från mej.)

storkram!

2009-12-26 @ 21:26:30
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: