2 december

Redan den andra dagen i månaden och vi har fått mer soltimmar än vi fick på hela förra månaden.
Idag åkte vårt Norgebesök hem igen.
Det är ju kul med besök,men skönt när man blir själv-er igen.
Jag blir allt trött av besök. Det blir ju lite mer än vanligt av allt
och inte kan man vila som man brukar och dessutom går man ju och lägger sig senare än normalt.
Jag är ju van vid att lägga mig och slappa framför TV,n vid 22 tiden och då går det ju an att ligga och glo på den till 24 tiden eller så.
Så blir det ju lite mer med mat och så. Nu var våra gäster väldigt behagliga och inte krävande
alls,men ändå. Ja,ja men nu kan jag vila upp mig iaf.
Hundarna stojar mer än normalt när vi har besök oxå.Det är främst Otto som blir uppjagad.
Han skall ju vakta på allt och alla och då drar han med sig Olle oxå.
Flera gånger varje dag Otto börjat störtskälla och springa mot ytterdörren med Olle i följetåg.
Olle tror ju att det är något på G när Otto drar igång,fast då är det bara någon som skall ut och röka eller så. Himla skällande minst en gång varje timme,fast nu är det tyst och stilla i huset igen.
Nu sover hundarna så sött,tröttare än vanligt.


Postat av: gladmymlan

hoho på dej! imorgon ska jag kastrera min lille Roddan, tänkte bara fråga hur lång tid det tog innan din blev "normal" igen..är lite orolig.nervös:-)

hur har det blivit, har han blivit lugnare?

kram

2009-12-02 @ 22:10:15
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com
Postat av: emelinna,

när blir det min tur att komma på besök över en helg? :) <3

älskarer!

2009-12-02 @ 22:15:51
URL: http://emelinnna.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: