Lördag 1/8

Så sken solen då äntligen då man vaknade.
Därför blev det långpromenad vilket både hundar och matte uppskattade.
Bägge hundarna har fått nya fästingkoppel.
Gick och funderade på om inte vi människor skulle ha sånt oxå.
Jag tycker att det kliar överallt.
Därefter lite mer jobb i trädgården. Jag har att göra. Idag fick jag fram vägen till septictanken.
Och maken hjälpte till med att klippa lite runt parabolen. Där växer plommon.Jag menade att vi nog inte får in någon signal om vi inte klipper runt parabolen och det hjälpte,vill jag lova.
Vi har nog inte gjort detta på några år,tror jag.
Herregud allt växer ju igen runt oss.
Sommaren så här långt har ju varit så där.men det växer ju så det knakar.


Postat av: glamymlan

och jag har börjat fundera på om fästingarna inte är så många i år, min hund har fått en eller två på hela sommaren utan fästingmedel! han brukar få många och vi har använt frontline vet. på honom, men nu behövde vi inte!

Ja det växer verkligen så det knakar...vi har med klippt runt lite och rensat i trägårn! kram

2009-08-02 @ 11:39:18
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: