Grodor

Idag har vi varit ute i skogen och plockat svamp igen. Denna gång åkte vi upp till Verleskogen men egentligen behöver vi bara klättra upp på Muleås för där finns det mer svamp. I Verleskogarna som är betydligt lättare att vandra i har det varit mycket mer människor och plockat. Där skulle vi varit för en månad sedan då hade jag hittat massor av blåbär.

Angående den där strålmasken så trodde jag nog med att jag skulle få panik när jag låg fastspänd i den,men så blev det inte för personalen där på strålenheten är suveräna. De tog så väl hand om patienterna så inte led jag något av att sitta fast ett tag inte. Det var en väligt skön stämning där på strålenheten. Strålningens verkningar kom på sikt,man märkte inte så där väldigt mycket just då den pågick.

Är inte denna lilla groda söt?




Postat av: gladmymlan

jaaa!!! sötaste jag sett!! har jag sagt till dej att jag är stoort fan av grodor o paddor! jag bara älskar deras ansikte och kropp med nästan rynkiga bakben och skuttar så fint! jag har en padda i källartrappan och en i vebon och igår hoppade det omkring en på uppfarten...sååå fina är dom! och fina bilder fick du på den!!!

kram kram

2009-08-27 @ 07:15:15
URL: http://www.gladmymlan.blogspot.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: