AJ AJ

GLÖMDE NÅGOT MKT VIKTIGT.
 
Jag fick även ett jättefint stort fotografi på mina Partillebarn på duk.Det skall få hedersplats,jag lovar.

Och så var Janne med.Sa det till hans fru.
-Jag känder Jannes närvaro. starkt. Janne o jag var connected genom vår gemensamma sjuka.Vi stöttade varandra.Igår satt han med oss,han på sitt favvomoln med en sval drink i sin hand,och med andra handen vinkar han till oss och säger att han har det fint i himlen.
Goa,snälla Janne,min vän.
Tack för att du ser till oss alla,vi som är kvar här nere.

Lite av blommorna.







Blommor från Norge. Den mörka blomman är makens tvillingssysters sonhustru.









Mer blomster från Norge.Hon till vänster är min mans tvillingsysters yngsta dotter.
Till höger Helene,tvillingsysterns äldsta dotters flicka.



Postat av: Margareta

GRATTIS,GRATTIS!!!

I efterskott men ändå.Tyvärr kommer jag inte ihåg vilken dag du fyllde förrän nu! Det har gått för många år sedan vi grattade varandra.Men,HIPP HIPP HURRA!!

Många kramar från Maggan o vovvarna.

Ps.Vilka vackra blommor,både med o utan ben.Ds.

2009-08-30 @ 19:51:53
URL: http://www.anderssonshundar.dinstudio.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: