Min blogg o jag.........

Tänk vilken go vän en blogg kan bli.
Varje morgon är bloggen det första
jag öppnar.
Måste bara se om jag fått några nya
kommentarer. Om några nya människor
hittat hit.
Bloggen var till stor hjälp i min rehabilitering
då jag startade den för snart 2 år sedan.
Här kan jag skriva av mig både det ena och det
andra.Jag har även en vanlig dagbok men det
är absolut inte samma sak.Där kan man ju inte
leka med att lägga in bilder,men främst,där lämnar
ingen några kommentarer.Alltså det är feedbacken
som är det viktigaste och det faktum att jag vet om
att den går att läsas jorden runt. En svindlande tanke
faktiskt.
Fast det kan ju oxå bli så att jag får lite krav på mig
att ständigt uppdatera den,vilket inte alltid är det
allra enklaste. Så ibland blir det bara dravel som idag.
Men det kan ju hända nått spännande idag oxå som
gör att jag återkommer redan idag igen.
Förresten i morgon skall jag åka till
Sahlgrenska  för att ta mina stygn.


Postat av: Lisbet Edh

Håller med du.....kommentarerna är en skön feedback man går igång och är ännu mer taggad att skriva, så fortsätt så, Kramis Lisbet

2009-04-09 @ 20:19:15




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: