Kyligt o rått


Idag var det kyligt o molnigt,
men vi fick oss en härlig promenad ändå.
Tur för mig för Marita ringde och ville gå en långpromenad.
Vilken tur jag haft som träffat Marita och Agnes.
Hundarna är lika glada de.
Nu får de gå lite andra vägar än de gamla vanliga.

Otto kikar ut över näjden.

Alla fåren i hagen var nyfikna på oss.
Det var kanske hundarna som var lite spännade.
Förresten.
Vi,det vill säga Otto o jag är med i veckans Alekurir.
Kuriren var på plats då vi i söndags var nere i
Alafors då Aleveterinärerna hade öppet hus.
De hade 1-årsfirande och bjöd på veterinär undersökning
och kloklippning och en massa smakprover på hund
 o kattmat,tipspromenad
kaffe med tilltugg och lite annat smått o gott.
Och så hamnade Otto o jag i tidningen


Postat av: Lisbet

Vilken härlig miljö ni vandrar i, vackra bilder/ha de gott, Lisbet

2009-04-22 @ 19:06:29




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: