Hos veterinären

Tja Bloggen!
Idag har matte och jag varit ute och åkt,fast det bliev inte riktigt som jag tänkt mig.Jag trodde att det var något kul vi skulle till men det visade sig vara ett besök hos veterinären.Det var en,för mig ny plats,så jag anade inget förrän jag plötsligt fick en spruta.Det var en sputa innehållande valpsjuka,parvo.kennelhosta samt hepatit,sa matte.Tydligen något som är ett nödvändigt ont för mig om jag skall ut bland andra hundar och det vill jag ju.Nu är det gjort iallafall men något mutgodis efter tog jag inte,så det så. Dom skall inte tro att jag går på allt.Ne,ne inte jag inte.
Kramisar från Otto


Postat av: anita widerberg

Heja Otto!

Nej inget mutgodis, men godis är ju GOTT. Så jag tar en bit ändå. Jag har ingen karaktär förstår du.

Kram från Uno

2008-09-24 @ 17:37:02
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: