Blogg

Idag fastnade jag på en blogg som en 20årig tjej skrivit.Den var så sorglig.Jag fattar inte varför jag alltid hamnar på sådana sidor.Den siten har gjort mig sorgsen hela dagen.Madde ,som bloggaren, hette dog nämligen i sin cancer i söndags fast hon kämpade in i det sista.Jag skall länka sidan till hennes och hennes anhörigasbloggar www.jagefrisk.blogg.se
Så himla sorgligt och så himla orättvist.
Och här går jag och gör äpplemos och har det bra. Man börjar undra meningen med livet när man hör om barncancer.Att äldre,såna som jag får cancer,är ju inte så konstigt,MEN BARN.......................................Det har jag svårt med.Väldigt svårt.Tänker då på mina egna kära,älskade,friska barnbarn.Nej nu får du rycka upp dig Mette.
Lite äpplen av årets skörd.
Undrar va han tänker på?


Postat av: Tina

Hej Mette!

Fattar inte heller varför du ska kolla på sådana tragiska bloggar och kolla. Nu var jag ju oxå tvungen att gå in där o kolla. Hon verkade lika levnadsglad och optimistisk som min lille gubbe, och det känns ju skönt.

Vad bra att du verkar ha det bra iaf. Man får ta vara på dom fina stunderna och bara njuta som idag tex när solen skiner och det är underbart ute.

Så Mette: Ha det bäst! Hälsa John, Otto och Olle!

2008-09-20 @ 13:08:26
Postat av: anita widerberg

Jo jag har oxå följt Madde i hennes sjukdom.Vi skickade några ord till varandra nån gång. Hennes mamma Ann har oxå en blogg som jag läste. Sorgligt, hon kämpade på men det räckte inte för henne.Jag har oxå haft cancer men det är 17 år sen.För en tid sen fick min bror det oxå.Vi båda bröstcancer.Ovanligt att män får det, ca 5% tror jag. Ja det är mycket vi skall gå igenom.Men vi måste ju ha hoppet om att bli friska eller hur!

Kram från oss.

2008-09-24 @ 17:34:54
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: