Att blogga.....................

Att blogga har blivit viktigt för mig.När jag först började visste jag inte mycket om bloggandet.Jag hade fått en valp och en ny kamera.Det var anledningen till att jag blev bloggare.Nu har jag lärt mig så mycket mer.Inte så att jag vill påstå att jag kan mycket men det jag lär mig är viktigt.Nu är jag mest ute på andras bloggar och det ger mig så mycket.Man får träffa personer som jag aldrig skulle få träffa annars och det är stora människor jag pratar om då.Människor med mycket viktig erfarenhet.Erfarenhet som kommer mig tillgodo.Som exempel vill jag nämna bloggaren till "enbart"som startade insamlingen till Maddes minne.På bara lite över 1 vecka har det kommit in över 50000 kronor.Kanske inte så väldigt mycket pengar i sammanhanget men ändå.Och det som större är,tanken bakom.Man kan ju bara bli glad över ett sådant initiativ.Och så Madde själv och hennes väldigt personliga blogg,för att bara nämna en blogg som berört mig i djupet.Jag har länkat några av de bloggare som jag besöker.
"Att vara en egen ö gör inte nytta för någon, men tillsammans
kan vi bilda en hel kontinent!"citat ,Anne,Maddes mamma.
Citatet ovan beskriver i ett nötskal vad bloggadet blivit för mig.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: