Tjejmaffian

Många barn på kalaset.Samtliga barnbarn var på plats.Kajsa-Stina hade verkligen förändrats sedan sist.Ändå är det inte mer än 1 månad sedan vi träffades.Hon bara är....................Tittar på en med  sina stora ögon.Väldigt godmodig.Verkar helnöjd med tillvaron.Och lilla Elvira,va stor hon har blivit,den lilla skrutten.Och så redig.
Eftersom vi var borta från hundarna hela lördagseftermiddagen och en god bit in på kvällen,så har dom  varit lite krävande,speciellt Otto.Han är lite bortskämd med det att vi oftast är hemma,eller har han med oss.Nu har vi tagit en lång härlig promenad så nu är han nöjd igen.Men igår kväll var han som ett plåster på mig och i morse väckte han mig genom att hoppa upp i sängen och med en tass rätt på pegen.Gissa om jag vaknade.Emelina har övernattat så Otto har haft henne att leka med oxå.Men att lämna hundarna ensamma 6 timmar det gillar jag inte,trots att de kunde gå ut om de ville.



Postat av: Anita o Uno

Åh så söta barnen är.Det riktigt lyser om dom.

Nej jag gillar inte att åka från Uno heller. Vi är hemma tillsammans dagarna genom och dom blir lite som ett plåster när man nån gång lämnar dom. Men de är ju våra små barn.På mentaltestet så sa dom att han var väldigt människobunden.Jo tror väl det när han skall vara nära nästan hela tiden.

Kram till er!

2008-10-12 @ 17:45:02
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: