Så där ja

Ja nu har designerplanerna fått vila några dagar.Inte för att jag inte ville eller inte hade lust,utan för att internet inte fungerat sedan i fredags.Och varför inte,undrar kanske någon.Jo jag felsökte på alla de sätt som jag kan.Sedan gav jag upp och ringde Telia.
-Ja,svarade operatören.
-Det verkar vara något fel med er uppkoppling.
-Jag skickar  en reperatör efter helgen.
Bra så,tänkte jag.
Men så kom jag på när jag var på första tillfället av lydnadskursen idag,att kanske jag skulle försöka iallafall.Jag kopplade bort den trådlösa routern och kopplade bara in modemet och då kom jag ut på nätet.Så det blir något fel mellan modemet och routern.Det får vi fixa i morgon.Köpa ny kabel och göra ett nytt försök.Tror att felet ligger där.
Men det är ett jäkla mekande det här med datorer,anser jag.
Igår fyllde Olle 11 år.
I fredags var jag och klippte honom.Anki,vår trimmare ville inte fortsätta trimma honom efter kastraktionen.Pälsen har en tendens att bli svårare att dra.Inte oss emot.Vi vill Olle allt väl  och han skall ju inte ställas ut.
Efter den där berättaraftonen har jag fått någna tankar.Jag tenderar att bli hemmablind så nu har jag fått ett lite annat perpektiv på mina närmaste omgivningar.
Kommer att försöka återge lite i taget om det som kom mig tillgodo i torsdag.
Men här kommer en bild på en nyklippt Olle och  en på Bohus fästning i Kungälv,som jag tog i torsdags.Det är i Kungälv som hundarnas trimmare finns.


Postat av: Emelina

va tuff olle e! min älsklings vovve :D<3

2008-10-23 @ 20:16:59
URL: http://[email protected]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: