Röntgen och mer antibiotika

Har alldeles förträngt att jag var hos Odentologen igår.Först röntgen.Det var lite jobbigt för hon som tog plåtarna ville in i munnen med plåtar.Då började jag kvälja mig och hosta så det gick ju inte.Dessutom är det ju så himla trångt.Sa att trångt var det innan och bättre har det ju inte blivit.Fast det gick att lösa det oxå med en annan typ av röntgen.Sedan var det upp till käkkirurgerna på 8 våningen.Stygnen togs bort,men jag fick gå hem med bandage och inlagt recept på Heracillin 750 mg,2 tabletter om dagen.Hur länge?Det sa han aldrig.Burken innehåller 50 tabletter, så den räcker ju i 25 dagar då,fast jag skall tillbaka till Odentologen nästa onsdag.Och vilka tabletter sen.Ja det går ju att dela dem som tur är.Annars hade jag aldrig fått ner dem.Bara att svälja och se glad ut.Eller?Och så be en bön att dom inte fastnar på vägen.Amen.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: