que????????

Nu fattar jag nada.
Alltså ingenting.
Vissa menar att det går att kommenter, medans andra säger att det inte går.Jag har inte varit inne och grejat vid kommentatdelen överhuvudtaget.Om jag bara visste vad som gått fel så skulle jag återgärda det direkt för jag gillar kommentarerna som jag får.De ger bloggen liv.

Nu i dagarna är det 10 år sedan branden på Backaplan som tog 63 ungdomars liv och skadade 213.Gud vilket lidande många av dem haft. Och alla anhörigas lidande.Man minns detta som det vore igår.I arbetet träffade jag en kvinna som miste sin 13 åriga dotter i branden.Det var så hemskt.


Postat av: Emelina

Det är så himla hemskt. Jag, mamma, pappa, Sebastian och en kompisa till mig tittade på ett program om det på tv "/ , det var hemskt



älskardig <3 :*

2008-10-29 @ 10:06:19
URL: http://[email protected]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: