Periodare

Det är jag,en periodare.Det spelar ingen roll vad det gäller.Handarbete,stickning t.e.x ,eller korsord,eller läsa.Just nu är det denna design som fångat mig.Men som tur är vet jag ju att det är en PERIOD....................en tar en annan PERIOD vid.Märkligt att jag inte kan hålla på med lite av varje så där lagom men icke.Och eftersom jag är så pass gammal som jag är så lär det väl inte gå över.Så här kommer jag att vara livet ut verkar det som.Ja,ja,det är väl bara att acceptera.Jag har ju iallafall lite självinsikt


Postat av: Anita o Uno

Välkommen in i gänget. Jag är precis som du. Hur mycket ligger inte och väntar på att läsas, stickas och fixas. Det är väl så när man är mångsysslare tror jag.

Kram till er!

2008-10-16 @ 15:58:26
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: