Överraskning


Oj så glad man kan bli en mörk kväll i slutet på oktober.
Jag gick med hundarna som vanligt vid 18 tiden.Brukar gå ut till stora vägen då för att
hämta in posten.Daglig rutin som sagt,men posten brukar inte vara spännade på
nått sätt.Mest reklam och räkningar,men inte idag inte.Där låg ett litet brunt kuvert med
för mig okänd handskrift.Spännande!Jag kunde inte hejda mig utan rev upp brevet
direkt.Och där var ju en jättegullig hälsning från snygg-Uno och hans matte.Att man kan bli så glad för ett
brev.Tack Anita och Uno.Ni vet ju verkligen hur man kan göra för att pigga upp tillvaron
för mig en mörk och kulen kväll.
Än en gång tack.Kul att få vanlig post för engång skull.Vanligtvis är det Åse i Kanada
som skickar sånt.
 
  
 
En ängel med hjärta till Anita o Uno.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: