Mellandag

Idag skulle det bli en mellandag,vad gäller väder.Igår var det jämngrått småsnålt och regnigt.Tyvärr skall det visst bli sådant väder i morgon.Det vill vi inte ha för då är det andra tillfället med vardagslydnad fortsättningskurs.Fy för den lede.Fast vi får väl se hur det blir,och njuta av den dag som är idag,och inte ta ut något i förskott.SMHI har haft fel förut.Fast nu har jag bra regnkläder men jag skulle behövt något till Otto.Han blir ju så himla blöt.En Lagotto blir blöt ända in på skinet och kan inte so, t.e.x Olle bara skaka av sig och så är det bra.Nej man kan krama väta ur Otto.Visst skakar han sig men det händer jag inget.Skall se om jag kan hitta något att sy en regnkappa till han.                                                                                                                                                           
                                                  






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: