Lite slö

Idag fick jag gå upp redan klockan 6.30 för att hinna till Sahlgrenska klockan 9.Skulle göra en mindre operation,Ta bort lite käkben och jämna till det så att det lilla hålet som finns kvar sedan senaste operationen kan läka igen.Så var det en skruv som glömts kvar under en tidigare operation.Båda sakerna åtgärdades under lokalbedövning.Skönt att slippa narkos.Maken var med ända in i operationsalen.Han ville vara med och det ville jag med.Han är tuff han.Om jag vore i hans ställe skulle jag valt att sitta i väntrummet och läsa.Men inte han inte.Det hela var över på 1 timme.Det är ju alltid lite förberedelser som tar tid först.
Efter var jag bedövad så jag fick inte igen vänster öga på ett par timmar.Sen var jag lite slö.Inte van att gå upp så tidigt.Men nu har bedövningen släppt och det är som vanligt igen.Inget ont bara lite öm.
Vi hade med oss 50 kanel och vaniljbullar till personalen på käkkirurgen.Tänkte att de skulle vara extra snäll  med mig om de fick lite gott fikabröd.Lite mutor är aldrig fel.Så gjorde alltid bönnerna förr ju.................................


Postat av: Tina

och dom var nog jättesnälla. Jag har ju smakat på dina bullar och dom är suveräna. Måste man muta personalen??? Skämt... Fast som jag brukar säga ibland "det var inget roligt skämt" Vi måste träffas snart!!!!!!!!!!!!

pöss pöss och mycket kärlek från Tina

2008-10-08 @ 21:15:03




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: