USA 44 president Barack Hussein Obama

Världens ledare hyllar Obama

Från jordens alla hörn strömmar hyllningar till USA näste president, Barack Obama. En "briljant seger", sade Frankrikes president. Kinas president anser att valet innebär "en ny historisk era". Även från Iran kom lovord

Rätt val som USA gjorde inatt.
Nu gäller det för Obama att klara denna supersvåra uppgift.
Jag vet inte,men det är inget uppdrag som jag skulle vilja ha ens om jag haft kvalifikationerna.Gud vilket ansvarsfullt jobb.
Jag hoppas att han kan hjälpa amerikanerna med deras inrikespolitik.



Postat av: Anita o Uno

Nej jag skulle inte vilja ha det jobbet för allt smör i Småland.

Men han kommer att klara det.Det gäller att folket får sin tro tillbaka och då kan man flytta berg. Han är väldigt karimatisk och dom som träffat honom säger att det riktigt lyser om honom.Nu får man hoppas dom mörka krafterna håller sig borta.

USA är USA.

Kram

2008-11-05 @ 20:00:20
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: