Jävligt orättvist

Häromdagen skrev jag om mig själv och mina egna erfarenheter av cancer.Men det var jag de och mina alldeles egna erfarenheter.
 Men nu är det nästan som om jag skulle vilja ta tillbaka vartenda ord.
Varför?
Jo,jag har en tid följt en liten killes kamp mot cancern och nu är han visst jättedålig..http://timpa.blogg.se/
Tim är en jättestark kille med en kämparglöd av guds nåde och hans familj gör allt de kan får att stödja honom.Mina tankar går nu hela tiden till Tim och hans familj.
Jag hatar när barn får cancer.Varför finns det ingen rättvisa här.Läs om Tim på hans hemsida och gå in och stöd hans föräldrar med en liten kommentar.Dom kan behöva allt stöd.Vi i bloggvärlden får göra det vi kan.Bloggaren till Enbart  www.enbart.blogg.se Peter,som startade en insamling efter det att Madde ,www.jagefrisk.blogg.se  avled i sin cancer för drygt 2 månader sedan,har nu snart nått målet 100.000 kronor.Heder till Peter


Postat av: peter pc carlsson

det känns bra att ha nått 100.000 kr. Men det gör ont att läsa om Tim. Jag har också i stillhet följt och fortsätter att följa denna lilla kille.



Kram till er alla som länkar och ger stöd

2008-11-18 @ 00:45:43
URL: http://enbart.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: