Fast igen

Jaha,så där fastnade jag i designergreppet igen.Det är så intressant och verkligen"fängslande det där med design.Jag måste försöka styra upp det där,för min blogg ändrar utseende hela tiden och jag blir aldrig riktigt nöjd.Hela tiden måste jag ändra på nått och så ångrar jag mig och ändrar igen och igen.
Idag har jag varit hos frissan.Inte heller det blir jag riktigt nöjd med.Det måste alltid till en egen tvätt och lite styling först.Jag fattar inte för jag nöjd med klippningen och så men tycker alltid att det ser konstigt ut.Ja,ja,vilka problem.Tur att dom inte är större.För håret har bara blivit cirka 4 cm kortare och lite färg i botten.Det var det hele.Ingen märker någon skillnad,bara jag själv.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: