Ang träningen

Tja bloggen!
Ja men visst,vi tränar vidare på söndagsmornarna,matte o jag.Matte menar att jag kan gå hur långt som helst,men  matte tappar koncentrationen ibland och då gör jag det med.Tappar focus alltså.Det är väldigt viktigt att hon är fullständigt koncentrerad på mig och inte tappar sugen,eller flummar in på nått annat,för då skiter jag i träningen.Men när vi är koncentrerade så,då går jag in i träningen till 100%.Jag går så upp i det matte säger att jag glömmer allt annat.Nu är det så att jag märker att matte gillar det,därför gör jag mitt yttersta.Tänk va mycket jag lärt mig sedan i våras.Jag kan gå fot,gå hit och dit,ligga kvar och inte röra mig ur fläcken för än matte kommit tillbaka.Nu har jag till och med lärt mig att inte hoppa på folk.Sen kommer jag på inkallning direkt.Där har inte Olle en suck.Han hör inte alls mens jag vill vara nära husse och matte HELA TIDEN.Husse säger att Olle är för självständig ,men jag menar att man skall lyssna på husse och matte.Men ibland,då ledaren pratar o pratar o pratar...........................då tröttnar jag och gnäller lite,så att matte skall förstå att nu får det vara nog pratat.Vet du bloggen?Jag har lärt mig att matte hälsar och tar i hand,utan att jag får hälsa på jycken som är med.Knäppt va,men jag gör som hon säger,matte.Tycker hon att det skall vara så ibland ,så får jag väl ge mig då.Jag är ju en väluppfostad unghund nu.Vill bara nämna att jag faktiskt är i tonåren nu och ändå är jag så duktig så.
I morgon skall jag klippa mig

Kramar från Ottops.Så här gör Olle.ds.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: