Usch och fy

NoneIdag har matte behandlat min förhudskatarr.Det var verkligen otrevligt.Jag förstod direkt när hon började ta fram sax och andra grejer att det var något verkligt otrevligt på gång.Försökte gå och gömma mig men det gick inte denna gången heller.Om matte fått något för sig så skall det ske.Ja nu är det gjort iallafall men jag har jodopax på hela benen.Hur kul är det på en skala mellan 1-10,frågar jag mig.Det är med saxen var ju inte så farligt.Hon klippte visst bara bort lite hår,men det andra.Usch va jobbigt det var.Om det tyckte jag inte.Jag gillar inte när hon håller på med sådana grejer.Inte när hon gör rent öronen heller,för den delen.Hon kan få för sig de mest konstiga grejer matte.Va skall det vara bra för?Det begriper inte jag.Men hon säger att det är bra för mig.Har ni hört?BRA FÖR MIG!Det var det dummaste jag hört.Det som är bra för mig är att gå och filosofera i trädgården.Det är bra det.


Postat av: uno

JA! Sånt trams, jag hatar oxå sånt. Jag vill mysa i solen, titta på myror och jaga katter! Det är livet det!

Uno Snygg

2008-05-06 @ 22:26:51
Postat av: uno

Förresten, du ser riktigt mysig ut och fina färger tycker matte.

Uno

2008-05-06 @ 22:29:08
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: