Nästan för varmt för att vara hund

Det är allt en himla tur att det finns en damm på tomten och att bäcken ligger alldeles i närheten av huset.Jag får gå i och bada massor av gånger varje dag.Husse gillar inte det alls.Han påstår att jag gör vattnet grumligt i dammen.Vad är det för prat.Jag trodde att dammen var till för att bada i.Det växer växter i dammen och dom sliter jag upp.Jag tar ett blad då och då.Det är heller inte populärt.Jag gillar att gräva i gräsmattan oxå.Det kanske finns tryffel där vem vet?Det gäller ju att söka som han sa.Den som söker han finner.Vi kanske bor på miljoner.Tror inte dom blir sura om jag hittar tryffel.Husse han gräver oxå ibland.Han får han men inte jag.det är orättvist.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: