Jippi

Hurra,idag gick vi ensamma Olle,matte och jag.Då fick vi gå upp i skogen och Olle fick gå lös.Det brukar han inte få annars,för han är så himla dum att han kan få för sig att sticka iväg.Men idag fick han gå lös.Herregud va kul han tyckte att det var och inte rymde han heller.Undrar om han har fattat?Han blir ju 11 år i oktober,så han kanske äntligen har fattat att han kan få gå lös,om han inte sticker iväg.Men matte tror att det var en ren tillfällighet.Men jag är en ängel,säger matte.När matte snubblade över en gren,så tog Olle ingen notis om det,mens jag tvärvände,för att kolla att det hade gått bra.När jag sett det så kunde jag leka vidare.Vi blev härligt trötta alla tre efter promenaden idag.Hälsningar änglapojken Otto.


Postat av: Uno

Vad omtänksam du är!

Många kramar och pussar från mej till dej!

Uno

2008-05-22 @ 20:15:49
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: