I det gröna

I förmiddags var vi verkligen igång brorsan och jag.Det var full rulle från klockan 8.30-14.00.Gissa om vi var trötta efter.Vi har sovit bakom soffan i flera timmar.Sedan gick jag ut och la mig på gräset.Jag tycker att det är bäst i skuggan.Det är väldigt vad varmt det har varit idag.Man är lite ovan så det är kanske därför vi blev så trötta.Vi har jagat alla bilar som kommit upp på tomten.Det höll jag på att glömma.Husse blir inte glad men det borde han vara.Jag tycker som brorsan att det gäller att hålla reda på vad som kommer upp på tomten.


Postat av: uno

Precis så trötta var Curt och jag när vi kom hem från Simrishamn! Ja, jag jagar oxå bilar man är väl vakthund haha.

Uno Snygg

2008-05-07 @ 23:29:45
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: