Tappar en massa hår

Jag har tappat en massa hår efter alla operationer.På ett ställe är jag helt kal.Undrar vad det beror på.Jag får fråga på Sahlgrenska på torsdag när jag skall dit.Den 20 mars skall jag till frissan så då får hon klippa mig så att håret ser tjockare ut.Nu är det bara långt och stripigt för jag kan inte ha i en massa jox i det för då tappar jag väl ännu mer.Kanske det beror på att jag är väldigt nedsatt fysiskt.Jag vet inte men kul är det inte.Det räcker med det som är och har varit ett tag nu,tycker jag.
Vi har börjat spola av hundarna nu.Det var väl på tiden kan man tycka.Men igår var de så skitna så golvet var allldeles sandigt när dom torkat.Det kanske är ett gott tecken att jag börjar må bättre når jag orkar engagera mig i sånt.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: