Rebecca

Idag var det dags för besök på Sahlgrenska igen.Allt ser bra ut.Det läker lite väl bra sa doktorn och lite för mycket utifrån så dom var tvugna att"lapisera"bort så kallad svallhud.Den huden skall inte vara där.Såren skall läkas inifrån och ut.Därför är daglig omläggning viktig.Nu skall jag tillbaka på tísdag igen i samband med odentologbesöket och röntgen.Måndag är det Jubileumskliniken för check up,6 månaderskoll.Så just nu är det många läkarbesök igen.
Idag när jag var hos plastikkirurgen mötte jag Rebecca och hennes mamma.Jag hade ju inte sett Rebecca riktigt innan så jag visste inte hur hon såg ut.Men jag kände ju igen hennes mamma.Och så satt hon där med schal som jag och hon var så söt och pigg.Hon bar sin peruk men det syndes inte om man inte visste om det.Riktigt kul att se att hon återhämtar sig så bra.Nästan all svullnad hade gått ner.Förra gången jag såg henne var hon väldigt svullen i ansiktet.
Åkte taxi fram och tillbaka.Gick mycket bättre idag då jag mår så himla mycket bättre.Allt är inte lika jobbigt längre.Tack o lov för det.


Postat av: Tina

Tack för fikat, det kändes så bra att träffa er igen. Åh så skönt att se att du var piggare Mette.
Var borta hos Rosa o Kian fick middag, tog faktiskt en promenad både dit och hem. Sen zappa jag lite mellan Så ska det låta och Let´s dance, fattar inte varför dom måste köra programmen på samma tid.
Ha det bäst! Ni vet var jag bor.
Kram från Tina

2008-03-14 @ 23:03:21




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: