Påskdagen 2

image245
Kortet är taget på påskdagens förmiddag.Sonen med familj kom sedan på besök.Efter maten gick alla killarna ut för att skjuta med detta "jäkla"gevär.Jag har sagt tusen gånger att Olle mår skit av det.Redan då han såg att Lucas tog ut geväret för rengöring började han skaka.Sedan trodde jag att han skulle få en hjärtinfarkt.Han hässade och skakade under bordet så att jag trodde han skulle dö.Skotten hördes inte in men han är så himla rädd ändå.Att prata med killarna är omöjligt.Dom hör inte på det örat.Anna,Elvira och jag satt vid köksbordet och pratade.Plötsligt hörde Anna och jag något som lät som om man öppnade en kran,eller att någon vält en mugg med massa vatten i.Det var Olle som pissade på sig.Herre gud,han har inte kissat inne på över 10 år.Stackars hund.Jag berättade för John när han kom in igen.Nästa gång det skall skjutas får John vara inne och jag ute så att han får se reaktionen på Olle.Jag orkar inte se den mer.Otto däremot var med ute och han reagerar inte alls.Däremot undrade han vad det var för fel på Olle när han kom in igen.Men nu är det lugnt igen.Skit,först påskaftonens smällare sedan påskdagens skjutande.Olle var sur på John.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: