Oj då!

Hade alldeles glömt av att dom smäller påsksmällare idag.Olle kom på det när han var ute för att kissa nu i kväll.Han var på ena sidan om huset och jag och Otto var på den andra sidan och så small det plötsligt.Olle blev skitskraj och sprang ner i källartrappan.Otto reagerade inte alls.Så skönt att han inte är rädd såsom Olle är.Det kommer ju aldrig att gå över.Hoppas bara att Otto aldrig behöver uppleva samma rädsla.Vi gör vårt bästa för att det inte skall bli så.I övrigt är påskaftonen lugn.Ingen påskmat på mig i år heller.Fast nu bryr jag mig inte för det är faktiskt den tredje påsken i rad.Ingen längtan efter riktig mat.Jag klarar mig bra på min sondmat.Hinner aldrig bli hungrig för jag äter så himla mycket av sondmaten.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: