Dymmelonsdagen i stilla veckan

image223
I dag skall jag bara vara.Inget åkande hit och dit utan bara vara hemma.
Det skall bli skönt.Kanske en härlig promenad i det underbara vintervädret.
Så får det bli.Just nu sitter jag och väntar på hemsjukvården.Jag har luftat mitt sår sedan 8 i morse.
Huden var röd, så sköterskan på plastikkirurgen tyckte att det borde luftas varje dag,några timmar.
Sedan fick jag besked om att träna käkarna 3 gånger om dagen.Jag har fått en jättestor nypa.
Den ser ut som en stor knädnypa och med den skall jag träna käkarna.Det gör ont men käkkirurgen sa att det inte skall stoppa mig för det kommer att bli bättre och göra mindre ont med tiden.Så jag har lite pyssel med den som sagt.Jag tränade tre gånger igår med den och tamme tusan om han inte har rätt nu igen,för jag tyckte att jag fick upp munnen någon milimeter till.Så det är bara att ligga i.Träning ger färdighet eller?






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: