Krokus och pysslingkrage har kommit upp vid dammen

image203
Kunde inte låta bli att ta kort på krokusen vid dammen


Postat av: Gunnilla Wilson

Hej på dig.
Det var roligt att du kommit hem och att det har gått så bra. Du var så himla fin på bilden där du låg på sjukhuset. Det märks att det har gått bra för dig. Jag kan inte säga detsamma om mig. Först fungerade inte morfinpumpen igen det var lika dant förra gången och det skall bara inte inträffa. Sedan har jag fått inflammation i såret så jag får byta varannan dag så har jag fått blodpropp fast jag äter waran. Jag borde vara i ginnes rekordbok. Skall till ortop. på onsdag få se vad han säger.
Vi hörs och kram på er alla Gunnilla.

2008-02-29 @ 22:07:27




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: