Fortfarnade väldans trött

image202
Här kommer Otto med hela munnen full av leksaker.Själv är jag fortsatt väldans trött.Trött,trött och åter trött.Men jag försöker att orka vara med ute lite.Idag har det varit ett underbart vårväder igen.Igår var jag på Sahlgrenska.Allt ser bra ut säger dom.Så bra det nu kan vara då man inte kan inta annat i munnen än vatten och kaffe.Men man får vara glad för det lilla.Jag fick ett nytt näringspreparat där man får 300 kalorier på bara 30 milliliter.Detta skall jag ta tre gånger om dagen plus 3 vällingar a 600 kalorier och helst oxå några näringsdrycker a 300 kalorier.Jag skall helst ha ungefär 2500 kalorier varje dag även om jag mest vilar.En som inte vilar är Otto.På honom är det full rulle.Tur att John är frisk och kan sysselsätta honom.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: