Vem tände lampan?

Att det är årets kortaste dagar märks,man blir tröttare,tycker jag.
Fast idag var det någon som tände en stor lampa på himlen.
Sol heter det visst.Det var så länge sedan sist så man glömmer av
hur fint det är när solen skiner.Annars har det varit alldeles bedrövligt
mörkt och grått.Ingen snö i sikte så julen lär bli grön som vanligt
här i södra Sverige.Inte mycket att göra åt det.Just smile.



Postat av: Anita o Uno

Ja just det. Smile. Jag är tråkig men jag gillar inte vintersolen för den får mig inte till att må bra. Konstigt egentligen. Snö får vi inte till jul här nere.Det var många år sen vi hade det. Just nu har vi nästan storm här och det är inte mysigt det heller.

Vilket väder gillar jag då? Jo när det är lugnt och mulet och det doftar gott utomhus.Max 20 grader+ då trivs jag, eller snö och mulet med minusgrader.

Kram på er

2008-12-20 @ 17:29:31
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: