Smällare

Ungdomarna har redan kommit igång med sina nyårssmällare.
Det är ju det här som Olle hatar.Han är så himla rädd.
Skall den stackarn få utstå detta helvete i tre veckor,eller?

Nu är det snart dax för Idolfinalen mellan Alice och Kevin.
Jag hoppas och tror på Kevin.Idag tror jag att jag till och med
skall ringa och rösta.


Postat av: Anita o Uno

Ja det är ett ofog med smällare.Förra nyår så var det ett himla liv här i byn till klockan var ½3, nån som vaknade då och kom på att han/hon glömt att smälla av. Då hade vi precis somnat så var det dax igen för Uno och oss att börja om på ruta ett.

Ner med smällarna för det är inte alls trevligt när dom skjuter i tid och otid

Kramen från oss

2008-12-15 @ 21:50:24
URL: http://unoett.blogg.se/
Postat av: frida

Är olle din hund? Jag hatar när folk skjuter smällare utan anledning. Nyårsafton är inte förrän om 2-3 veckor ju. Hundarna är ju skiträdda.

Min hund är skotträdd, och vi brukar dock vara i

en stuga i skogen på nyår.

ha en trevlig kväll!

2008-12-15 @ 21:57:06
URL: http://kommundhilfmir.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: