Pepparkaksbak mm

Dagen började tidigt då läkarbesök på ÖNH skulle avhandlas.
Allt såg bra ut.Inga tecken på tumörer.Läkaren sa att jag skulle få ta ut PEGEN
om 2 veckor.Jag fick medicin för magkramperna.

Efter Sahlgrenska åkte jag till Partille och lämnade bullar,
samt fick krama om Cajsa.
Därefter åkte Anna,Cajsa o jag till dagis och hämtade Elvira.
Elvira följde med mig hem.I bilen blev hon lite ångerfull
och ville hem till mamma igen,men det gick att övertala henne.
Väl hemma bakade vi pepparkakor,som Elvira fick med sig hem.
Dean kom och hämtade henne.Det var första gången hon var här själv
och det gick över all förväntan.Hon är ju bara 2½år.

Hundarna blev så glada över besöket.Olle ville som vanligt ta hennes
docka,napp och mössa.Som vanligt är de helt slut efter besöket.
Ja det är tydligen fler som blev trötta här,för nu sover både hundar och man.





Postat av: Anonym

Hej

vad bra att det gick så bra, hon berättade om sitt pepparkaksbak för fröknarna och barnen det första hon gjorde när hon steg in på förskolan.Hon berättade oxå att hon fått smörj av farfar! Tack igen för bullar och pepparkakor!

Kram anna

2008-12-03 @ 09:59:12
Postat av: peter pc carlsson

tänk vad lite pepparkakor och ett barn kan trötta ut. :-)

2008-12-03 @ 12:33:15
URL: http://enbart.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: