Nobeldagen 2008

Härligt att få sitta inne i ett varmt hus och titta på vackert klädda människor,
nobelpristagare,samt övriga deltagare.Allt kan man få sig till livs på teve.
Ute är det mörkt och kallt men inne är det varmt och ljust.
När hundarna och jag gick kvällspromenaden snöade det lite lätt.
Det är väl ingen risk att snön lägger sig,men snöfall är allt bra mycket
trevligare än regn.

Kontigt.Läkaren på Jubileumskliniken sa,senaste gången jag var där,
och det är inte så himla många månader sen,att jag inte skulle behöva komma
till henne,men igår låg det ett brev i brevlådan,med kallelse till henne
redan i januari.Hon tyckte ju att jag hade tillräckligt med kontakter
på Sahlgrenska.ÖNH,käkkirurgen och plastikkirugen,men hon måste
ha ändrat sig.Ja,ja en instans mer eller mindre så jag får väl traska dit i
januari.Men snart blir jag ju kvitt den där PEGEN som krampar hela tiden.
Magmedicinen som ÖNH doktorn skrev ut,hjälper inte ett skit,tyvärr.Men
nu försörjer jag mig ju bra via munnen.Har gått upp så jag väger över 57 kilo
och det är normalvikt för mig.Jag är ju bara 163 cm lång.




Postat av: Anita o Uno

Oh tack så mycket för det fina julkortet vi fick idag. Det första.Vovvarna är ju så fina på kortet. Så duktig du är på photo Shop.

Jag blir inte färdig med nått alls.Dagen bara försvinner i ett nafs. Ja det är jobbigt att vara sjuk, mycket kraft går åt till allt som skall fixas omkring detta. Här är vi två som försöker hålla oss uppe,Min mans operation misslyckades och han mår inte bra alls, men det blir väl bättre längre fram.

Vi har blivit lovade kallt väder här med, och snö.Får se hur det blir med det.

Kramar från oss och än en gång tack för det fina kortet som nu hänger i köket.

2008-12-11 @ 15:57:34
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: