Ngt fattas mig

Tja bloggen!

Vad är det som händer med min kropp.Som sagt,något fattas mig helt uppenbart,
men vad har jag ingen aning om.
Men jag vill helst sitta på "groggverandan"hela dagen.Jag sitter där och spanar,
men jag vet inte vad jag väntar på och varför.
.Något oroar mig,men det är scary utanför tomten och  jag går
inte ensam och speciellt inte när det är mörkt. Då är det bara så
spookie,då måste matte och Olle vara med.
Att det inte bara går över nån gång då,så att jag kan få lite ro i
kroppen.Det är jobbigt. skall ni veta.För att inte tala om när vi är ute och går på dagen.
Jag springer som en tok,fast jag skulle ju helst vilja vara nära de andra. 
Istället springer jag fram och tillbaka.Igår höll jag faktiskt på att tappa bort
husse och Olle.När jag upptäckte att de inte var med så fick jag  nästan
panik och vände om.Jag sprang som bara den hemåt ,fast då skulle det visa sig att
dom gömt sig för mig,så jag sprang förbi dem.Nosen och hörseln var avslagna,
först när husse ropade ,då fattade jag att jag blivit grundlurad.
Shit.Ja ni hör vad  borta jag är.Sånt skulle aldrig hända mig annars.


Kram Otto






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: