Läkarbesök

idag var det läkarbesök igen.Denna gången var det käkkirurgen.
Även han var nöjd.
Så frågade han om jag ville bli av med den stora bullen på
halsen.Ja tack,sa ja, och förresten,ni lånade ju den av mitt
vänsterbröst,så jag undrar om jag kan få tillbaka det då.
Det tyckte han var så roligt att han gapskrattade.Men se
det går inte.Dom får väl göra ett nytt  bröst då.
Fast han tyckte att det läkt så bra så jag fick beröm för att
jag smörjt bra.Berättade att Elvira och jag gillar smörj.Läkaren
tyckte jag var humoristisk idag.Fick två kramar av honom när jag gick.
Den första var så hård så käken flyttade sig.AJ,AJ,inte så hårt,hela käken
flyttar ju sig.Av sköterskan fick jag en mildare kram.
Nu behöver jag inte dit för än den 2/3-2009.Så länge har jag inte varit
ifrån dem.Men jag har ju lite andra läkarbesök under tiden,bara så jag
inte glömmer bort dem.

Efter var jag och handlade julklappar.Det är ju roligare,fast det kostar.
Alltid blir det dyrare än man tänkt. sig.Det är ju den,och den,och den som
det skall köpas till,och även om jag inte köper dyra julklappar så plockar
det till.

Så skall jag sätta upp mina jultomtar.Nu är det på tiden att de får komma
upp ur sin låda.De har legat där 2 år.Förra året orkade jag inte packa

upp dem.Men i år skall de få komma upp.Hoppas att Elvira kommer hit,så

hon får se dem.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: