Kantarellsökkurs

Idag har jag anmält Otto och mig till kantarellsökkurs nästa år.
Både Otto och jag gillar hundkurserna så vi vill studera vidare,
även nästa år.Förresten så har vi redan börjat sakna kurstillfällena.
Jag gör det och det tror jag bestämt att även Otto  gör.

Frida med familj är jetlegged..Pratade med Frida och det verkade
som om alla fyra drabbats av jetleg,men det är snart över.
Unga människor anpassar sig fort.Samtliga är i gång i ekorrhjulet igen.

Barnen gick till skolan och föräldrarna till jobbet i morse.

Fast de vill visst bosätta sig där i paradiset.Drömma får man ju.

Vad vore livet utan drömmar säg.Fast att bo i Thailand året runt.

Nej det vore inget för mig,fast 4-5 månader om året när det är

som mörkast här,det vore nått de.....................

Totte är oxå hemma,fast han är sur.Undra på det.De som passade
Totte lämnade honom igår,så Totte verkar tro att  de varit hemma
hela tiden,och att det är bara han som varit borta.Hundar som surar
känner vi till här i huset oxå.Just nu har vi en som fått öronen rengjorda.
Han kom inte undan denna gången heller.



Postat av: peter pc carlsson

Ja nog känns det fel att inte kunna finna lite av det gula guldet när det växer på så många ställen. Själv hittar jag heller inget. Det enda gula jag finner i skogen är på vintern när djuren använt snön som sin toalett...



Svar: Varmt tack för din kommentar.

2008-12-08 @ 21:57:14
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Jess

Fin blogg.

2008-12-10 @ 08:03:35
URL: http://jessicajelvin.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: