4 advent

Jag hade ju lovat mig själv att absolut inte stressa denna jul,men gud vad jag bedrog mig.Satt i lugn och drack mitt morgonkaffe som jag brukar.Söndag morgon och allt.Visserligen hade jag julklappsinslagningen i åtanke varje dag,men jag skjuter ju gärna upp saker och ting.Helt plötsligt fick jag se en vit bil komma upp på gården och jag tänkte, NEJ DET ÄR INTE SANT..................Jag trodde att det var våra vänner från Älvängen som kom för att byta julklappar och jag som inte slagit en enda.Som tur var visade det sig vara en annan bekant,som kom i ett helt annat ärende,men jag fick tummen ur och packade in nästan alla julklapparna.Det tog mig över 1½ timme och genomsvett blev jag,men nu är det gjort.Så lång tid det tar att packa in,skriva på alla,snören och allt och så tar det noll sekunder att slita upp klapparna,för barnen iallfall.

Ottos halvsyster Zeza


Postat av: Anita o Uno

Ja jag tycker detsamma med att slå in julklappar.Gillar det inte alls numera.Det skall ju vara en mysig handling men jag känner bara stress. Ändå har jag inte så många att slå in.Jag har inte stressat ett dugg inför julen, likamed att det blir magert här, men det gör inte nåt för jag vill ha det så. Vill nån annan ha annorlunda får dom gärna ta över.Jag sträcker ut min hand till den som vill ta över. Annat var det förr. Då skulle det hinnas med och det var roligt men man förändras under tidens gång.

Kram till er!

2008-12-22 @ 14:16:40
URL: http://unoett.blogg.se/
Postat av: Anita o Uno

Glömde skriva att det var en jättegullig bild. Så söt.

2008-12-22 @ 14:17:48
URL: http://unoett.blogg.se/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: