Upprop till samtliga vuxna.

Alla vi vuxna måste hjälpa våra och andras barn när vi ser att de behöver hjälp.Om vi ser ett barn eller en ungdom som drar sig undan så är det ett allvarligt tecken.Vi måste hjälpa barnen när de har det svårt med livet.Det är svårt att leva.Att leva kan vara jobbigt många gånger.Men utan att vi hjälper varandra går vi defínitivt under.Och speciellt för unga människor går fortare.Tyvärr så finns det nog fler många unga människor med tankar som killen i Finland.Om man läser hans funderingar då ser man att han har det mycket svårt.Existensiella tankar måste man få bolla med någon annan människa.Inte handha alldeles själv.Själv finner jag det mycket stimulerande att ha djupa resonemang med mina barnbarn.De mognar så mycket fortare idag.De tankar som mina barnbarn har idag,och den intelligens som de besitter vid unga år,hade inte jag vid deras ålder,på gott och ont.De får så enormt mycket intryck från alla håll och allt skall bearbetas.Det måste vara svårare att vara barn i dag,än det var då jag var det.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: