Stygnen tagna

I onsdags tog jag stygnen och idag,fredag,fick Otto sig den första duschen på över 2 månader.Att få stygnen tagna var helt okey,men duschen var så där.Fast vädret inte är något vidare så gör Otto kullebyttor varje gång vi är ute.Så himla skönt är det att inte längre ha ont.


Postat av: Gunnilla Wilson

Hej på er.
Vad det är bra att allt är över nu med Otto och att han mår så bra. Det måste ju vara gott för er också att ni nu kan ta era promenader som vanligt. Här har det snöat idag och vi har köldgrader. Våran Sara är verkligen olydig bara tittar på oss då vi ropar på henne och springer bort til grannen så man får hjärtat i halsgropen med tanke på vägen. I dag blev jag riktigt arg på henne då jag fick tag på henne men jag vet det var fel. Nu är det bara en vecka till alla tomtarna skall fram. Ha det bra vi hörs, krama Otto. Kram från mig till dig Gunnila

2007-11-23 @ 22:17:42
Postat av: Ib.

Hej Mette.
Dejligt at høre det går godt med Otto, og at han springer rundt igen.
Her er alt godt både med Børn, børnebørn, hund og hest.
Jeg håber at I alle hardet godt.
Hils alle
Knus Ib

2007-11-24 @ 18:11:46




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: