Förkyld

Så har årets första förkylning nått mig.Jag klarade mig från den John hade för 1 månad sedan.Dean sa att jag hade så mycket antibiotika i kroppen att inget bet på mig.Nu har jag nog inte kvar så mycket av den varan längre eftersom jag blivit förkyld.Vaknade med huvudvärk i morse,vilket är ovanligt för mig.Sen har jag känt mig väldigt tung i kroppen hela dagen.Men Otto och jag var som vanligt ute och gick tur.I dag gick vi för oss själva.Otto sprang före mig.Han trodde att han visste exakt vart vi skulle så jag tog av på en annan stig.Men Otto uppmärksammade det ganska snart och kom tillbaka för att leta reda på matte.Men hon var borta.Först blev han lite rädd,såg jag.Men så visslade jag i visselpipan och då tvärstannade han.Han var då på väg hem igen.Han satte inte nosen i backen.Han blev nog lite för överraskad av mitt tilltag.I stället tittade han sig runt.jag gömde mig,men gav lite ljud ifrån mig,så då började han leta.Gissa om han blev glad då han hittade mig.Sedan fortsatte vi vår promenad.John och Olle gick en längre tur som vi inte kunde följa med på.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: