Söndag

Idag är det redan den 2 advent.Jag väntar på snö så det blir lite jullikt.Det tror jag hundarna skulle uppskatta för promenaderna tenderar att bli längre då.Som det är nu så får det räcka med ett par kilometer några gånger per dag.Så fort det mörknar skall jag tända det andra ljuset och käka en massa Oscars pepparkakor och mjölk.Det är gott det och om man inte behöver tänka på vikten så är det bara att "möla".


Postat av: johanna

god middag på dig !

tänkte tipsa om en sida som heter gratisbio. där blir du medlem och får direkt av mig
75 poäng. sedan är det bara att börja tjäna en massa egna som är väldigt enkelt. du
klickar dig in på en massa sidor som står på gratisbio och samlar dina poäng allting
tar endast några få minuter och snart kommer du ha poäng till din första bio biljett.
när du tjänar ännu lite mer poäng kommer du kunna få present kort på de bästa affärerna
i hela sverige. allt från nilson dinsko till hm gina tricot åhlens och massa andra affärer.
detta är min lilla julklapp till dig. så gå in och börja tjäna dina poäng :)

här har du länken : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2007-12-09 @ 13:49:39
URL: http://www.fjb.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: