En lång idag oxå.

Tänk jag fick med mig John att gå en längre promenad idag.Jag trodde nästan inte mina öron när jag frågade och han sa ja.Hundarna sprang som bara den.ja Olle försvann faktiskt ett tag men han kom tillbaka innan vi hunnit till bordet.Vad är bordet undrar ni.Det är ett ställe där hundarna och vi vilar lite.Vi människor brukar beundra utsikten ner mot kyrkan och hundarna vill ha godis.Så har det alltid varit och det vet dom så himla väl.Så varenda hund som följer med oss hoppar upp på bordet.Så får dom en godis och så går vi vidare.Otto har blivit som en klocka.Strax före 18 börjar han titta uppfodrande på mig.Som om han sa-Vet du inte vad klockan är?-.Det är dags att gå ut.-Det vet du väl,matte?Och då är det bara att tas på sig alla kläder och ta på hundarna deras reflexvästar och koppel och gå.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: